Varför sova?

Hur trött jag än är så känns sömn överflödigt. Ja i alla fall tills dagen efter när klockan ringer.. Då känns det som om man hade kunnat sova i två dygn i sträck. Aja. Kvällens nätshopping slutade inte riktigt där jag hade tänkt.. Det blev självklart lite pärlor också. Kanske var det lika bra liksom, ska dessutom inom myrorna och emmanus eller vad det nu heter imorgon på lite secret mission ;-). Kvällar som jag tillbringar med mig själv och husdjuren är de kvällar då jag kommer på allt jag vill och inte vill göra i livet. Ikväll insåg jag hur lyckligt lottad jag är på många plan och att saker och ting faktiskt ofta löser sig. Idag känns allt bra som fan. Livet är inte perfekt och det finns saker jag skulle vilja ändra på där men överlag och som jag känner nu så är jag nöjd med min tillvaro. Med det så tackar jag för mig och för idag! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0