Wtf is jumpstyle

Det spelar ingen roll hur trött jag är vid tio på kvällen för när det verkligen är dags att sova så blir jag mer vaken än jag varit på hela dagen.. Så är det. Ska dock försöka mig på att få några timmars sömn trots allt. Hur som helst måste jag skaffa mig en mysigare sovrumsbelysning nu når adventsljusstaken är borta. Man kan nästan tro att jag har en hjärtformad spotlight som står i sovrumsfönstret.. Iofs fel watt på lampan som sitter i men ändå. Mysbelysning! Btw så ska jag försöka lära mig jumpstyle för det är sjukt jävla coolt! Måste spana på massor av youtubeklipp och sen ska jag fråga chefen om jag eventuellt får låna salen att öva i! Ska bli spännande, men först måste det finnas lite tid.. Aja sov så gott nu. Bjuder på en minst sagt mindre seriös bild från min spotlightsovrum! Over and out punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0