Puh!

Mycket har hänt sedan jag senast skrev och i slutändan har det blivit till det absolut bästa. Numera kommer det bli full fokus på skolan och alla dessa tokiga grupparbeten och inlämningar vi har nu i jul. 
 
Idag hade vi retorik där vi skulle läsa ett eget försvarstal då vi spelade olika personer (främst politiker). Snacka om att jag varit nervös och haft press på mig. Vi skulle skriva talet, göra en reflektion och sedan memorera talet på bara två dagar. Men tro det eller ej, det fungerade faktiskt och gick alldeles utmärkt! 
 
Ikväll blir det lugnt lite städande kanske och lite återhämtande efter allt som varit. Hoppas ni alla har en mysig kväll så hörs vi av och så bjuder jag på lite bilder sedan maskeraden i lördags!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0