Monday

Då var det måndag igen och min dag började vid nio när det var dags att kliva upp och läsa igenom min text som skulle skickas in till läraren senast 10.00. Så jag har varit uppe relativt tidigt idag trots allt ;). 
 
Helgen var helt fantastisk! Var med pojkvännen och hans familj uppe i småland i deras mysiga stuga. Mycket festligheter och underbara människor som åt gott och drack gott, däremellan badade vi tunna och bastade. Riktigt, riktigt mysigt! 
 
Nu är det som sagt måndag igen och det är dags att ta tag i verkligheten igen. Ikväll kör jag en ny låt på mitt corepass och innan dess ska jag handla och fixa lite ärenden! Hoppas ni har en kanonmåndag så hörs vi senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0