Onsdag

Hello!
 
Idag fick jag gå upp tidig för att ha ett litteraturseminarium i skolan. Tidigt och tidigt.. men för mig är 09.15 tidigt :P. Timmen gick ganska så fort men jag fick bestämt med tjejerna att vi ska påbörja vårt grupparbete redan imorgon så vi har god tid på oss att bli klara. Ser även ut att bli pannkaksfredag hemma hos imorgon i övermorgon!
 
Sedan skolan har jag hunnit hämta hundarna hemma hos pojkvännen, handlat, ätit, gröpt ur en pumpa och gjort halloween lykta, sprungit och ja nu sitter jag här och häckar i vanlig ordning. SKa strax hoppa in i duschen och sedan är det dags för hundarna att rastas ordentligt. 
 
Hoppas ni har en kanonbra onsdag!
 
Såhär blev min pumpa:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0