Saker att vara tacksam över

Det finns många saker jag är tacksam över i livet. En del små saker och en del ganska stora saker. En av de största sakens är att jag är så otroligt tacksam över tt ha fått så många otroligt fina människor o mitt liv. En del känner jag väldigt nära medan jag känner andra lite mindre bra. Som den människokännare jag faktiskt är så vet jag att oavsett om jag känt dem under en längre tid eller en kortet så är se otroligt fina människor. Det finns verkligen något speciellt med dem. Jag är också otroligt tacksam över att jag med åren har lärt mig att hitta otroliga guldkorn. Även jag har gjort missar ibland men sen säger också det välkända ordspråket som lyder att man lär av sina misstg. En del kostar en lite mer bara, men man lär sig. Mitt liv är bra och för varje dag som gå så blir det bara bättre och bättre! Man ska älska livet, man har bara ett och det ska man värna varmt om! Sov så gott! Imorgon är det upprop igen :).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0