Efter en tur på Eurostop.

Det var trevligt att träffa Bella och att stöta på Monika nu under tidig eftermiddag. Blev inte riktigt klar med mitt ärende, men jag har absolut en lösning ifall jag inte kommer på något bättre. Så tack för sällskapet Bella bus och Monika! 
 
Har precis kökat för tredje gången idag. Känns som man är en flodhäst när man bara äter och äter hela tiden. Sen blir det också så när man tränar och har pass så ofta så då vet jag att allt är i sin ordning! Har precis gjort iordning en kopp grönt te och om en liten stund tänkte jag ta hundarna på en liten promenad i det fina vädret. Solen skiner även om det varit några regnstänk (som jag missade) under dagen. 
 
Hoppas ni har en bra dag så hörs vi sen igen :). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0