Måndag

Idag har jag pluggat några timmar och tror att jag lyckats bli klar med fråga 1b, nu återstår bara 2a och 2b innan jag är klar. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska plugga mer idag, men det lutar väl åt det hållet dock. Kan vara skönt att bli klar i god tid så man kan gå igenom den några gånger sedan. Men vi får se. 
 
Egentligen skulle jag ha haft corepass idag men eftersom jag tatuerade mig förra veckan och alla ruvor ännu inte har släppt så kan jag inte det tyvärr. Istället får chefen köra sitt stenhårda corepass och jag möter upp mina glada motionärer på indooren istället. Hoppas på att ruvorna är borta tills imorgon, annars får jag köra 5 av 7 mrl låtar så får jag heja på motionärerna de två sista ;). 
 
Jaha, nej annars har jag inte direkt mycket att berätta sedan igår. Har mestadels suttit inne och skrivit och gjort vad jag ska så att säga. Önskar er en trevlig måndagseftermiddag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0