Påminn dig själv

Goddag!
 
Min dag började tidigt hos tandläkaren imorse. Så nu när eftermiddagen slår till börjar jag bli lite trött, nästan så trött att jag funderar på att ta en powernap om ett litet slag. Ska bara slänga på lite New girl först ;). 
 
Idag har jag gjort någonting som ska påminna mig om min nya positiva syn på livet och dess problem. Vad det är vill jag inte riktigt visa här, men ni som känner mig i verkligheten kommer säkert förstå senare vad det handlar om. 
 
Jag tror det är viktigt att man påminner sig själv om värderingar och olika saker i livet som är viktiga för en. Det är lätt att glömma och hamna i gamla, dåliga vanor men om man som jag nu gett mig fan på att det ska bli förändring, så tror jag också att det kommer bli det. Man måste våga TRO för att lyckas. Tänk på det!
 
Nu ska jag som sagt slänga mig framför tv:n ett litet slag. Ögonen går nästan i kors!
 
Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0