Tisdag

Sådär då vart man nerbäddad i sängen efter en dag ned action. Det var skola som jag nämnde tidigare. Därefter kom jag hem och käkade en bönsallad, la in böcker för försäljning och gick en promenad med hundarna. Lite senare hörde Inna av sig och jag och hundarna hämtade upp henne i stab för en promenad på galgberget. När vi gått ett tag tog vi oss in till stan för en Kvällsfika innan det var dags för Inna att bege sig hem. Spontan som jag är bestämde jag mig för att våldgästa min fina Bella, när jag visste hon var hemma så stack vi dit en sväng. Ja och nu har jag lagt mig och förbereder mig inför första föreläsningen för i höst imorgon. Dags att försöka sova! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0