Tisdag

God förmiddag!
 
Idag vaknade jag på ett strålande humör. Solen skiner och det känns som om våren är på ingång! Kanske lite tidigt att hoppas på en tidig vår men någon gång ska ju det också inträffa. 
 
Idag ska det städas och donas lite. Plugga litegrann och i eftermiddag ska jag ner och jobba på Nordic Wellness, allt för att rutiner ska sitta. Idag blir det en bra dag, det känner jag på mig! 
 
Sitter och funderar på om det inte är dags för en ny bikini i år. Ska ju åka till Dubai på min födelsedag i år och där är ju ganska så mycket varmare än här hemma. Men ja, jag får börja spana lite på det nu i veckan. 
 
Men ja som sagt städa och dona. Hörs senare eller imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0