Hemtenta klar- check

God kväll kära läsare!
 
Då har jag skickat in hemtentan för några timmar sedan och ja, nu får det helt enkelt bära eller brista! Det har tagit mig nästan en veckas skrivande och personligen så är jag ganska nöjd med det hela. Ni får gärna hålla tummarna för mig att det går bra hela vägen. 
 
Imorgon är det redovisning och vid 15.00 imorgon så är den här låååååånga delkursen äntligen slut. Tacksam att jag haft goa gruppkamrater att arbeta med, annars hade det nog varit omöjligt att stå ut. Ibland kan det ju faktiskt vara när lärarna väljer grupper, fast normaltsätt brukar jag förespråka att vi får välja själv :P. 
 
Förutom att gå igenom hemtentan idag så har jag också hunnit gå på lunch med en go granne! Det blev thaimat och massor av mysigt prat. Tänk vad lycklig jag kan vara som har fått så fantastiska grannar?! Gotta love it!
 
Nej, nu ska jag sitta och surfa runt och bli ännu fattigare på eBay. Hörs imorgon!
 
Over and out. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0