Onsdag

Jag vet inte riktigt vart alla dagar tar vägen, men nu är det helt plötsligt dags för sängen igen. Ännu en dag har gått och till vår stora lycka är snart b-projektet helt klar. Nu är det inte många dagar kvar och inte mycket jobb kvar med rapporten heller. Så jäkla skönt! Det kommer nog kännas konstigt när vi är klara och har så mycket mer tid över till annat!
 
Som ni kanske förstår så har vi suttit några timmar med b-projektet, de absolut sista justeringarna. Det gjorde att vi missade några underbara soltimmar som vi kunde haft ute, men å andra sidan blev det mycket bra grejer gjorda! Sen passade jag såklart på att njuta lite i solen i eftermiddags.. trots allt. Min balkong kan man minsann inte klaga på, även om det blir lite väl varmt ibland. 
 
Nu ikväll tog jag mig en långpromenad med hundarna. Det var knappt att det blev någon promenad eftersom värmen höll i sig länge, men tillslut så lyckades vi komma iväg utan att smälta bort. Sen klagar jag absolut inte på värmen, jag älskar solen!
 
Men nu ska jag nog gå och lägga mig, bokstäverna hamnar på lite fel plats när jag skriver. Det är ett tecken på att det är dags att nanna. Sov så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0