POWER

God eftermiddag!
 
Då var det måndag igen. Helgen sprang iväg och mestadels tror jag att det berodde på att jag jobbade 8 timmar i lördags. Jag var uppe tidigt och var hemma på den sena eftermiddagen. Till min stora glädje så kom barndomsvännen upp från Malmö i lördags i perfekt tajming till att jag slutat jobba! Så det blev lite grillning, svärdet i stenen och sällskapsspel. 
 
Jag är verkligen tacksam att jag har så otroligt fina vänner i mitt liv. En del bor inte så nära mig längre men ändå kan de ringa eller komma upp de dagar jag verkligen, verkligen behöver dem som mest. Det är inte alla som har så fina vänner som jag har. Dessutom har jag många vänner jag inte behöver prata med på nästan ett år och när vi sedan ses så fortsätter vi bara ifrån där vi var när vi träffades sist. Ingenting är förändrat och allt känns lika bra som det alltid har gjort! 
 
Jag är lyckligt lottad och det är jag väl medveten om. Ni är bäst, jag tror ni vet själv vem jag menar! Massor av kärlek till er <3!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0