Tisdag

Goddagens kära läsare!
 
Idag tog jag mig lite sovmorgon eftersom sambon var gullig nog att ta ut lillan nu på morgonen. Så jag kunde stiga upp en timme senare och gå ut med de andra vovvarna ja och lillan såklart medan han var ute och sprang. Idag så skiner solen vilket gör mig på riktigt, riktigt gott humör! Tråkigt nog måste jag sitta inne några timmar och skriva på c-uppsatsen men samtidigt så är denna delen ganska så rolig så förhoppningsvis går det övervägande smärtfritt! 
 
Om det finns tid och jag fortfarande är lika pigg så ska jag sticka iväg till plantagen och inhandla en en som jag kallar det fast jag insåg att det nog inte heter det.. Det ser i alla fall ut som en EN fast det inte är det. Har även lite tankar på att åka och köpa mini julgranskulor som kan pryda denna fina buske. Men som sagt, vi får se vad det blir av det hela idag. Skrivandet får gå först idag också!
 
Önskar er en solig tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0