Nytt!

Snacka om att jag är riktigt mätt och belåten.. Jag åt en supergod middag som efterföljdes av en äppelpaj med oatleys vaniljsås! Jag har tyckt att den sett så spännande ut där i hyllan i matbutikerna så jag tänkte att det var värt att testa den idag! Så för alla veganer eller laktosintoleranta så är den att rekommendera :)! 
 
Tidigare idag så var jag ute på en liten snabbvift i Malmö. Så länge som jag bor hos min käre far så bor jag en liten bit utanför och det är väldigt, väldigt lätt att bli lat då.. Men idag så tog jag mig i kragen och inhandlade de här underbara skorna:
 
 
De kommer ifrån skopunkten och är av fuskläder samt varmfodrade, så det känns som om jag kommer ha de här snyggingarna ett tag! 
 
Nej, nu ska jag surfa runt lite och inte göra något vettigt alls.. Eller ja, det kan ju hända att det blir liiiite vettigt, men inte alltför mycket!
 
Ha en härlig tisdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0