Måndag

Då var det en ny vecka med nya tag igen. Veckorna bara springer förbi och snart är det väl jul igen, känns som om det inte alls var så länge sedan. Tiden går rätt så fort och det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, men jag tycker nog att den går rätt så fort även om man inte nödvändigtvis har det så roligt. Men det blir det snart ändring på ;)!
 
Idag så har jag och Lady tagit en lång löptur i höstvädret. Inget regn idag! Woho! De senaste gångerna har vi varit ganska så blöta pga regnet så det var skönt att slippa det för en gångs skull. Om en liten stund ska det bli en väldigt lång hundpromenad med mina småttingar innan det är dags för storhandling. 
 
Btw, ni minns kanske att jag bakade kakan igår (ja jag vet, ett jäkla tjat om den där kakan haha)? Den var ännu godare idag :D! Receptet kommer upp ikväll! Vill inte blanda för mycket i samma inlägg. 
 
Men däremot så tänkte jag faktiskt tipsa om Anton Ewalds låt Du & jag, jag tycker den är så jäkla fin och mysig! Det är nästan så att man känner sig nykär fast jag inte har någon att vara det i. Då måste det vara en bra låt, eller hur?! 
 
Enjoy, hörs senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0